Friday, May 6, 2011

DXB

Megerkeztem Dubaiba! Jo itt lenni, szinte semmi sem valtozott, mintha csak tegnap lett volna, hogy elmentem. Jo ujra latni a regi baratokat.

 Indulas elott...

Hat ez meg hogy kerult oda???

Na ezen a 4 szeken fogok aludni! 

Naplemente elott

Egy utolso kanyar a leszallas elott

Az utasok eletjelei rendben vannak!


A borondok is megerkeztek 

Gogo es az elmaradhatatlan "V"

Jo meleg van nappal. Az eget nem latni a magas paratartalom miatt, este viszon nagyon kellemes farmer + polos az idojaras. 

Elso nap korbejartam a regi muhelyeket, irodakat, bekoszonni az ex-kollegaknak. A raktar ismet gazdagodott egy macskaval...

 ...nem is ertem hogyan el meg ez a szegeny para. 

Azt hiszem nem lesznek Dubairol turistafotok, azok mar elkeszultek 2 eve :)


--- 


3 comments:

  1. azért azzal a 4 székkel jó nagy mázlid volt :)
    ilyen kevesen repültek ?

    ReplyDelete
  2. A kerdes koltoi, valasz lehetne akar az is, hogy nem, tele volt a gep, csak elzavartam oket a gep elejebe amig alszom :))))))

    ReplyDelete
  3. A csotany a ket ablak kozt van? Biztos gyari. :)

    ReplyDelete