Monday, May 9, 2011

Malajzia 1.

 Szombat ejjel a repteren

Az ejszakai repules lehet, hogy nem volt a legjobb otlet. Ejfelkor a dubai repteren olyan tomeg volt, amit nem nagyon lattam eddig. Ugy latszik mindenki aznap ejszaka akart menni valahova. A gep is tele volt. Volt jopar szaudi par, ferj macko nadragban, poloban, asszony full fekete burkaban. Ablak mellett ultem, mellettem pont egy ilyen paros. Addig nyafogtak, amig a feleseg oda nem ult a helyemre, en meg kikerultem a jobb szelre ahol nem igazan lehetett aludni mivel mindenki lokodott ahogy maszkalt a gepen. Persze nem ok voltak az egyetlenek. Az osszes arab no addig hisztizett amig meg nem kapta amit akart, volt aki kisirt egy biznisz osztalyt. A stewardes-eken latszott, hogy teljesen kesz vannak a sok nyafogos paraszttol. Az arab no, ugyebar nem ulhet egy masik ferfi mellett, a folyoso felol meg mindenki lokodi oket, szoval nekik csak az ablak mellett jo. Akkor viszont mi a francert nem foglaltak oda jegyet? Miert kell balhezni mas utasokat zaklatni. Akik melletem ultak azok meg allandoan a stewardest zaklattak. Semmi nem volt nekik jo, mindenbol olyat akartak ami nincs, es termeszetesen azonnal. Eleg hulla voltam, mire megerkeztunk.

A repteren aztan kb. 1500 ember mogott alltam sorba, hogy belephessek az orszagba, majd 2 oraig tartott. Eleg nyugos voltam mar! Itt is bevezettek az ujlenyomat vetelt, de ugy latszik Magyarorszag kivetelezett helyzetben van, mert tolem nem vettek, azt mondtak magyaroknak nem kell. A sok nagyarcu amerikaitol meg igen! :)  Nem is nagyon sikerult nekik a ket mutato ujjat az uveglapra helyezni elsore! Pedig le volt rajzolva mit kene csinalni.

Vegre kint! Miutan hazaertunk egybol be is aludtam. Este lementunk enni valamit, aztan ismet alvas reggelig, de most is tudnek meg aludni. Otthon meg korai hajnal van, ilyenkor meg aludnom kellene :)

 A haloszobai kilatas! Hiaba 28. emelet, mivel itt is egyretegu az ablak eleg jol felhallatszik a varos zaja. Hihetetlen, hogy a vilgon csak nalunk hasznalnak ket retegu ablakot!

Eleg nagy a forgalom ejjel-nappal

 
Egy jo kis Tea Balazzsal!


No comments:

Post a Comment