Thursday, June 9, 2011

Hong Kong, varoslatogatas nagyvonalakban


Tegnap nem voltam sehol, csak a hotelhez kapcsolodo 3 plazaban kovalyogtam, vasarolgattam ruhakat. Eleg olcso magyar viszonyokhoz kepest. Ma viszont bemetroztam a citybe. Nem volt semmi celom, ugyhogy miutan kijottem a metrobol Hong Kong kozpontjaban es pofanvagott a hoseg es az iszonyatos embertomeg nem is tudtam mit kezdeni magammal. Szerencsere meglattam az emeletes villamosokat, gyors elhatarozassal felszalltam ra, es elindultam valamerre.



Hatul kell felszallni, fel lehet menni az emeletre es onnan nezelodni. Legkondi nincs, belul fabol van, ablakok leeresztve. Egymast szorosan kovetik a kocsik, jobbara helyiek hasznaljak es eleg olcso. Legalabbis a metrohoz kepest. Habar az sem az, ha azt nezzuk mekkora tavolsagokat tesz meg.


A metro rendszer nagyon jol kiepitett. Az atszallasok hihetetlen logikusan vannak megoldva. Tobb vonal ha talakozik, 2 - 3 allomason at egymas mellett haladnak es elore jelzik hol kell melyik iranyba atszallni. Egy peronra erkeznek a ket oldalra, csak at kell setalni, es maris uj vonalon vagyok. Az utakon emeletes buszok mindenhol, azok is jo alternativak. emeletes hazak, emeletes buszok, emeletes villamosok, emeletes kompok, emeletes gyalogos feluljarok...felfele, felfele minden.


A cikcakkos epulet

Minden emeletes...


Vettem vegre helyi SIM kartyat, hogy legyen internetem a telefonon, sajnos terkep nelkul halott vagyok:) Mivel csak holnap aktivalodik vegre hasznalhattam a Maverick androidos alkalmazast amit itt meg lehet venni..ugye!!! Habar eleg korulmenyes a hasznalata, mert a toronyhazak miatt a GPS nem igazan mukodik.

China Mobile...az uj szolgaltatom. A szamom: +852 676 91 622

Varoskep

Tovabbra is a hires bambusz allvanyzat

Forgalom

Jezus meg kinaban is velunk van!

Gepkocsi

Nincs olyan nagy tomeg most
Tomegkozlekedes komppal

A regi szep idok jutottak eszembe

Plussz pont Louis Vutton-nak... hutik az utcat a hosegben

Varoskep

Piheno park



Este Balazzsal talalkoztam a varosban, hogy megnezzuk az ejszakai piacot. Nappal ures utcak megteltek satrakkal. Volt ott minden mi kinai piacon lehet. Es persze minden kinai! Alkudni lehet es kell is :) Vettunk is sok aprosagot, szerintunk jo aron :)

Gyongyok!

Ettunk is egy jot, kertem egy levest...ezt kaptam....ez egy csaladnak eleg!!! Nem is volt olyan jo....atlagos piacos kaja.

Mit rejt a jovo?

Szallodai kilatas
---



No comments:

Post a Comment