Kicsit keson erkeztunk, mert nem figyeltem a repulojegy foglalasakor igy a delutani gepre sikerult jegyet vennem. Az ut nincs masfel ora. Az Air Malaysiat valasztottuk, ami eleg jo legitarsasag, marmint ami a szervizt illeti, sajnos a gepek eleg regiek. Erkezes utan kerestunk egy taxit. A fuvarok eleg lehuzosnak tuntek, igy inkabb egy minibuszt valasztottunk. Jo thai szokas szerint a taxi indulas utan egybol megall egy turistakozpontban, ahol mindent el akarnak adni azonnal, megkopasztva az ide utazot. Minket ez nem erdekelt, kivartuk mig a sofor kenyelmesen megvacsorazik bent, amig mi varunk a hosegben. Ezutan marcsak fel ora es mar a szallodaban voltunk.
Szeretem, ha a furdoszoba fala uvegbol van
Szeretem ha medence belog a szobaba
A szalloda eleg jonak tunt, mivel most nincs szezon az eredeti ar 1/5-ert megkaptuk ezt a szobat.
A fo szezon november-februar, ezutan mar rossz az ido, ami itt azt jelenti, hogy tul meleg van es hullamos a tenger. Ez igazan nem volt annyira zavaro.
Azonnal csobbanni kellett az utazas utan.
Phuketen 3 nyelven irnak ki mindent, 3 nyelvuek az etlapok, az informaciok. Az angol es a thai mellett milyen meglepo, orosz a legelterjedtebb.
Hamar kiderult, hogy motor a legolcsobb modja kozlekedesnek. Neha 5-en ulnek egy ilyen kis robogon.
Motorzas
Igaz a tank eleg kicsi, allandoan tolteni kellett, viszont minden zoldsegesnel es boltban lehetett kapni literes uvegben a benzint a motortokba, igy ez nem volt problema.
Felmentunk egy masik hegyre is, ahol megtekintetuk az aktualis naplemente eloadast! Igazan szepre sikeredett aznap is. Csinaltam is vagy 50 kepet, azokbol ezt mutatom meg.
Orias pok!
Mindehol kis turista kozpontok ajanlgatjak a kulonfele programokat. Egy egesz napos hajos, kenuzos, kirandulos utat valasztottunk. Off-szezon reven szerencsere nem volt tomeg sehol.
Utban a szigetek fele
Vegighajoztunk 'pandorra' hegyei kozott, itt-ott atvaltottunk kenura, amit meg veznunk sem kellett, hiszen Szandokan leszarmazottja szolgaltatta az eroforrast:)
Egy ido utan atvaltottunk a sziget kozt hasznalatos hosszu csonakra. A motor valami auto motor lehet, a fotengelyre kozvetlenul kapcsolodik a hajocsavar egy iranyvaltoval. Az egesz motort forgatjak a kormanyzashoz. A kipufogo csak egy cso, igy eleg hangos.
---
No comments:
Post a Comment